Etiketter

, ,


Nu börjar det äntligen närma sig slutet av september och det är då explorius börjar skicka ut alla förberedelsepapper. Det kan hända nästa vecka, eller om två veckor (hoppas dock att det blir nästa vecka). Allt känns fortfarande så overkligt, jag menar det känns som om att det var igår jag fick höra att man kunde åka till USA och gå ett år på high school, och nu börjar snart förberedelserna och efter det så åker jag ju! Helt sjukt, men tänk ändå jag kommer vara borta i 10 månader, jag är både taggad till 100000000 inför de men även lite nervös, jag kommer inte bo med min familj på nästan 1 år, det är lite svårt att fatta faktiskt, men min kärlek till min familj kommer inte att stoppa mig! Visst jag kommer att sakna dom, men jag kommer att vara i USA och förhoppningsvis bo i en bra familj och umgås med vänner. Jag åker liksom om ungefär 1 år! Svårt att få in de i huvudet alltså.

Jag skriver säkert igen snart!

,m SF JKWF

 

 

