Etiketter

, ,


Asså gud vad jag har blivit mer och mer taggad dom här senaste dagarna ! jag vill åka nu, inte nästa år. Jag har också bestämt mig för att önska i alla fall en delstat, och det kommer ju självklart att vara Arizona för jag har alltid velat åka dit, det är alltid varmt och omgivningen är väldigt fin.

Jag har egentligen inget speciellt att berätta förutom att jag verkligen vill åka nu!

Jag kan ju i alla fal berätta att jag skall till läkaren nästa fredag och ta tuberkulostest, sprutor och så skall papprena förhoppningsvis bli ifyllda.

Föresten,, det är ingen som råkar veta om man önskar en delstat eller fler, kollar dom bara i dom då? eller kollar dom bara extra noga i dom delstaterna? om det är någon som vet, kommentera gärna då! 😀

 

En video som en tjej satt ihop om sitt år i usa, blev bara ännu mer taggad nu…

 

lkdh

