Etiketter

, , , ,


Jaha, som vanligt så har jag inget intressant att skriva, men jag fick verkligen lust att blogga, jag har velat det hela veckan men jag är en sån person som helst vill blogga om något som är mer intressant än att jag precis käkat B&J. Det var ju jättegott men det tror jag dom flesta redan vet, eller hur ? 😉

Aja, jag kan ju ta och berätta att mina ögonbryn äntligen blivit nopprade och formade ! 😀 Jag har låtit som växa ut i typ någon månad för jag har varit en riktig latmask när det gäller dom, istället för att använda en pincett mellan de två ögonbrynen eller vad man skall säga, så har jag använt en rakhyvel, jag kände ju att det går ju snabbare liksom, inte visste jag att dom skall börja i samma linje som ens näsa eller jag nu skall förklara de. Min kompis Hilda som nu utbildar sig till stylist skrattade när jag berättade att jag använt rakhyvel, (har dock använt pincett under ögonbryna, jag testade rakhyvel när jag var mindre men det gick inte så bra xd ) i alla fall så sa hon sen att jag aldrig mer får noppra mina ögonbryn själv och att jag skulle bli tvungen att få låta dom växa ut så att hon kunde fixa dom sen. Som tur är så har jag lugg så inte många har sett mina onopprade ögonbryn. Amanda var dock den som nopprade dom, Hilda var rädd att nypa mig xd. Amanda utbildar sig till frisör så idag klippte hon mig och fixade min lugg så att jag har snedlugg nu, för jag var trött på luggen.

Visst var detta det mest intressanta inlägg någonsin, eller ? xd…

Jag kan i alla fall nämna att nu är ansökningarna inskickade och jag hoppas verkligen att  jag inte behöver göra fler kompletteringar, jag har också tagit den andra hepatit B sprutan och den gjorde ont, blev lite tårögd där faktiskt. Jag var också på det andra get ready mötet förra tisdagen och då var värdfamiljen i fokus och det var verkligen intressant och jag blir bara mer taggad inför att åka för varje dag som går. Visst så känner jag en viss till att få lämna min familj och min älskade hund, lämna mina vänner och min trygghet. Jag vet att jag kommer sakna familjen och vännerna, och såklart Wille mitt söta monster till hund. Jag kommer ha världens hemlängtan men jag känner mig själv och jag kommer inte låta detta hindra mig ifrån att få uppleva detta äventyr!

 

Det var allt jag hade att säga för stunden, och kom ihåg, om jag inte har gjort något inlägg på ett tag så innebär det bara att jag inte har något roligt att dela med mig om.

finajpg live_love_laugh_inspirational_quotes_dreams_collage_large packaväskausa cupcake ny usa solglasögonjpg newyorkjpg

 

lkdh

