Etiketter

,


Hej hej, nu är jag riktigt glad asså !

Det ha pratats om en utbytesträff i Stockholm nu ett litet tag, och eftersom jag bor på västkusten så hade jag ställt mig in på att jag inte kan gå på den, för jag har ju inte direkt råd med både flyg och hotell… Men så idag på jobbet kom jag ju på att det faktiskt är möjligt att åka till Stockholm över dagen , om man nu flyger! Så när jag kom hem gick jag rätt in på malmö aviation flr det finns billiga flyg där och kollade flyg till Bromma,  och gissa vad, jag hittade en bra flyg tid och det går på cirka 1400 med buss inräknat till Stockholms central. Många kanske tycker att detta är onödiga pengar men jag har sett fram emot att få gå på utbytesträffar så detta är så värt pengarna ! Jag har inte bokat än, jag väntar tills jag fått lön, men jag kommer i alla fall att flyga 11.10 från Landvetter och kommer landa i Bromma cirka 12.10. och sen tar jag flygbuss och kommer att vara vid centralen cirka 12.40. Sen kommer jag att åka buss till flygplatsen senast 20.00 för mitt flyg tillbaka till västkusten går 20.45.

Så nu blev jag riktigt taggad ! 😀 Det var allt ifrån mig just nu.

love love.2jpg

lkdh

 

