Etiketter

, , ,


Tjenare tjenare,

Jag fick precis reda på att äntligen så är mina ansökningar godkända och redo för att skickas vidare till USA, hoppas hoppas bara att amerikanerna är nöjda med dom också så att jag slipper göra fler kompletteringar. Jag blev så glad just nu asså, ännu ett steg närmare min resa till USA.

Det kommer säkert inte hända så mycket på USA fronten nu, om jag inte behöver göra fler kompletteringar förstås. Nu börjar den lååååååånga väntan på att få en placering.

Jag skall föresten inte åka till Stockholm på utbytesträffen för jag jobbar nu i helgen och kunde inte ta ledigt, så jag är både glad men ledsen på samma gång, jag såg ju så mycket fram emot att få träffa andra studenter, och jag känner bara två som jag vet om som bor på västkusten… Jag får bara hålla tummarna att det blir fler träffar som jag faktiskt kan gå på 😀

 

Det var allt från mig

superthumb superthumb2 large3

superthumb4jpg

 

lkdh

