Etiketter

, , , , ,


Den känslan när man verkligen har lust att blogga men så inser man sen att man inte har något att skriva om…

Det kommer ju inte hända så mycket på USA fronten nu på ett tag och det är ju lite tråkigt, men jag och Fanny (tryck på namnet så kommer ni in på hennes blogg 😀 ) har snackat lite om att kanske träffas och prata om det kommande året, och det kommer vara jättekul att få träffa henne, hon verkar vara en jätte trevlig tjej och jag hoppas verkligen att de blir av snart 😀 . Jag ska även höra med två andra tjejer som också bor på västkusten och ska åka nästa år, den ena tjejen heter Maja och bor i Strömstad, vi gick faktiskt i samma klass på högstadiet och sen så är det en tjej som heter Elin och hon kommer från Trollhättan och vi går nu i samma klass, jag tänkte snacka med dom imorgon om detta 😀 .

Ja, jag har verkligen inget annat att skriva om, så ja ha de bra 😀

 

live_love_laugh_inspirational_quotes_dreams_collage_large packaväskausa

 

lkdh

