Etiketter

, ,


Jag vet att jag inte bloggat på ett litet tag men jag har inte haft tid eller lust och jag tänker bara göra en snabb liten uppdatering, inget nytt har hänt på usa fronten men jag var ju som sagt på en liten mini utbytesträff i torsdags med Fanny och Elin och det var jätemysigt, hon Fanny kom till Uddevalla vid kvart i två och då gick vi tre direkt till Lejas och beställde fika och så satt vi där i typ en timme och sen skulle Elin gå och kolla på någon teater men jag och Fanny satt kvar och fortsatte att prata och det var otroligt skönt att verkligen få prata ut om ens tankar, men vi pratade även om mycket annat, så detta hoppas jag verkligen att vi gör om fler gånger!

 

Det var allt från mig just nu, kommer säkert att göra ett litet julinlägg imorgon eller i övermorgon men ha det bra tills dess ! 😀

lkdh

