Förlåt för dålig uppdatering återigen!

Det var ju jul nu i veckan och eftersom att jag inte kommer fira jul med min familj nästa år så ville jag verkligen ta vara på den här men det blev inte riktigt som jag tänkt mig, det var jättemysigt och jag fick många fina julklappar och åt riktigt god mat men eftersom att jag har 3 kusiner som är under 6 år så var det väldigt stökigt lite då och då men det är sånt som tillhör. Jag hade en jättemysig jul bortsett från allt stök och den här veckan har varit bra, jag jobbade i torsdags och igår så åkte jag och Amanda till Göteborg för att hitta något som vi kan ha på oss på nyår men det hittade vi inte, det ända jag köpte i Göteborg var ett par ögonfransar och en onepiece som var på rea så den kostade bara 840 kr 😀  , vi kom även på att vi kunde åka och äta på egg and milk och käka chokladpannkakor som vi inte ätit på år och dar ! Vi drog till Nordby idag också och hittade varsin nyårsklänning! 😀

Det var allt från mig, bloggar igen när jag har något intressant att skriva om 😀

 

lkdh

