Etiketter

, , , ,


Hej hej !

Nu känns det äntligen som vinter eftersom att den efterlängtade snön har kommit. Jag blev så glad igår på hemvägen pågrund av snön och det fick mig att tänka på att jag kanske inte får se snö nästa vinter vilket jag inte kommer gråta över direkt xd…

Nu är det tre studenter som redan har fått en placering och det är Ebba, Josefine och Fanny, jag är absolut inte avundsjuk eller så xD… Men grattis till er återigen.

Jag visste inte att man kunde få en placering så tidigt, jag har alltid räknat april som tidigast men tydligen inte. Jag hoppas verkligen att jag får min placering snart så man kan sluta gå runt och tänka ”undra vart jag hamnar” hela tiden 😀 . Jag gjorde misstaget att läsa mitt personliga brev och gud vad mycket jag vill ändra… Jag har så mycket onödig information och det känns som att jag skrev för lite om mig själv. Åh jag får ångest över detta, mycket hänger ju på det personliga brevet och tänk om alla tycker att det är dåligt och inte väljer mig då x) haha jag skulle verkligen inte läst igenom brevet igen… Aja det är skickat och jag hoppas att det jag skrev var tillräckligt bra så att jag får en riktigt bra placering.

Det var allt från mig för den här stunden 😀

Godnatt på er alla 😀

 

vinter vinter2 vinter3 vinter4 vinter5 vinter6 viner8 vinter9 vinter10 vinter11

 

lkdh

