Hallå hallå 😀

Jag hade tråkigt och så hade jag inget speciellt roligt att blogga om så jag tänkta göra denna ”utmaningen” som jag sett många andra utbytesstudenter också har gjort 😀 .

 

Vilket land ska du åka till?

USA

Nu

Vilken organisation åker du med?

Explorius

nu2

Hur/var skulle du helst vilja bli placerad?
Det spelar egentligen ingen roll vart jag hamnar, bara jag får en bra familj så är jag nöjd, men om jag ändå fick välja så skulle jag nog välja Arizona för tänk att ha sommar året runt ! 😀
nu3
Har du fått familj eller gjort stat- / regionsval?
Jag har inte fått familj och jag har heller inte gjort något delstatsval för som jag sa, en bra familj är viktigare än var jag hamnar 😀 .
Kommer du åka på något förberedelseläger? 
Ja det kommer jag, 5 dagar i New York 😀 .
nu4
Vad ser du mest fram emot?
Jag ser fram emot hela äventyret, att äntligen få stå på egna ben och att få växa som person, att få gå på high school och att gå uppleva den amerikanska kulturen.
Vad fruktar du mest?
 Det jag fruktar mest under mitt år är om någon som står mig nära dör, och sen så är jag även rädd för att jag komma hem och känna att jag och mina vänner har växt ifrån varandra …
Vill du prova någon ny sport?
Ja det vill jag, helst cheerleading och dans men om jag inte får göra det så spelar det inte så sor roll, jag är öppen för allt, från fotboll till cross country 😀
nu5 nu6 nu7 nu8
Vad kommer du sakna mest?
Jag kommer ju självklart sakna min familj, min hund Wille och mina vänner.
Jag kommer även sakna svenskt godis och marabou.
Det är säkert en massa mer som jag kommer sakna men kommer inte på något just
nu.
nu9 nu10
I England, kommer du åka på någon resa arrangerad av organisationen?
Inte vad jag vet om 😀
Namnge tre platser som du om du fick önska skulle vilja besöka i ditt land:
Pheonix
phoenix-detox
LA
nu12
 
Seattle
nu13
Tror du att det kommer att bli ett bra år?
Absolut! Jag vet att jag kommer ha mina stunder där jag bara vill åka hem men året blir vad mina gör det till och jag kommer göra allt för detta året kommer bli det bästa i mitt liv !!
lkdh
