Jag var på sista frivilliga Get Ready mötet i Göteborg för cirka 2 veckor sedan och det var en massa information som man hört innan men även lite nytt. Efter mötet så skulle dom flesta av oss göra engelska provet och jag var sjukt nervös!!! Efter provet så kändes det inte alls bra, och jag trodde verkligen att jag skulle behöva göra om det. Men jag mejlade Jonatan förra veckan och fick reda på att jag blev godkänd! Det var verkligen en lättnad ska jag säga!
Innan mötet så skrev jag med en tjej som heter Matilda (Erkänn hon har ett riktigt coolt namn 😉 ) hon ska också åka till USA i år med explorius. Hon var också på mötet och det var jätte kul att träffa henne, hon var en jätte mysig tjej och det var verkligen kul att träffa henne och förhoppningsvis så kommer vi träffas snart igen. HÄR har ni hennes blogg och den borde ni verkligen läsa!

Sen så har det inte hänt något alls på USA fronten… Så jag har inte direkt något annat att skriva om som ni kanske har märkt med tanke på att jag typ inte gjort ett blogginlägg på några veckor.

Det var allt från mig just nu

Ha det bra!

 

lkdh

