Idag är det alltså min födelsedag, och eftersom att jag bor i egen lägenhet på veckorna för att slippa pendla till skolan så var det tänkt att jag skulle fira min födelsedag ensam med att plugga och städa men så blev det inte… 😉

Jag var alltså påväg hem från skolan, vi hade precis haft idrott och jag var helt slut i kroppen så jag gick otroligt sakta hem. För att fördriva tiden så ringde jag min mamma och snackade lite med henne, men så skulle hon gå ut med Wille och var tvungen att lägga på. Sen så ringde jag pappa och snackade med honom, men han tyckte att jag skulle ringa när jag kommit hem så vi la på. När jag kommit upp till min våning och låst upp dörren så hörde jag några sjunga ja må hon leva och min första tanka var att någon granne kanske också fyllde år, sen klev jag in i lägenheten och möttes av Wille (min hund) och sen fick jag se min mamma, pappa och syster och jag fattade först inte att de var här, jag menar jag hade precis snackat med dem. Det var verkligen en välkomnande överraskning. De hade med sig en massa presenter, en tårta (!!!!) och de hade även städat min lägenhet så jag slapp de! 😀 Jag öppnade först mina presenter och är otroligt nöjd med vad jag fick. Jag fick till exempel en rosa Michael Kors plånbok, ett litet lexikon som jag kan ha med till skolan sen i USA, 200 dollar, VS produkter och en jättefin tröja. Sen beställde vi Pizza och efter det så blev det så åt vi mammas hembakta tårta som jag verkligen kommer sakna nästa år! Efter det så satt vi bara och snackade tills det var dags för dom att åka hem till Strömstad.

Det här är just nu den bästa och roligaste födelsedagen jag har haft hittills!!

Nu är det också ett år tills jag fyller år i USA och då fyller jag 18!!!!!! 😀

Det var allt för mig just nu!

wie5

 

lkdh

