Etiketter

, , ,


Hejsam hejsan! 😀

Har inte riktigt haft tid att blogga på ett litet tag men nu är jag tillbaka 😀

I fredags förra veckan var jag alltså på en utbytesträff och det var otroligt kul och väldigt skönt att få prata av sig lite. Vi fikade på Espresso House och satt där i flera timmar. Efter träffen åkte jag med Matilda hem för jag skulle sova där för att slippa komma hem jättesent. Det jättemysigt hos Matilda, vi åt tacos med hennes familj, sen drog vi till Ica och köpte en massa choklad och dricka för att sedan sitta och kolla på White Chicks som är lika bra och rolig varje gång man ser den. Efter de så låg vi och snackade lite mer USA.

Det var alltså en lyckad dag och jag känner att jag verkligen fått prata ut mig om USA. Förhoppningsvis så kommer vi ha fler träffar innan vi åker 😀

wie wie2 wie3 wie4

 

(bilden längst ner tog jag från Fannys blogg, hoppas det är går bra 😀 )

 

lkdh

 

