Hej hej!

Just nu sitter jag på Espresso House och äter frukost för idag börjar jag inte förens 12.40 pågrund av att jag hade tid klockan 8 på vårdcentralen i Strömstad i morse för jag skulle ta sista hepatit B sprutan (Äntligen är jag färdig vaccinerad!!!). Det går tyvärr inga bra bussar så jag fick ta ledigt från första lektionen. Jag har precis gjort klar min budget för den här månaden så det känns bra. Jag har en budget för jag älskar verkligen att slösa pengar så om jag ska ha något att leva på i USA så måste jag spara pengar och då krävs det en budget.

Min värdmamma hörde av sig till mig förra veckan och berättade att Weld Central High har tryouts för cheerleading efter skolan har börjat så jag håller tummarna om att jag kanske kommer med! Man kan även välja dans som ett ämne på skolan så det kommer jag definitivt att välja, annars kommer jag komma tillbaka till Sverige och suga riktigt mycket på dans.

Jag har egentligen inget mer att skriva om, men jag kände att jag ändå ville göra ett litet inlägg för mitt mål är att göra minst ett inlägg i veckan, så vi får se om jag lyckas med det! 😀

Det var allt för just nu, vi hörs! 😀

Just nu Just nu2 just nu3 just nu5 just nu7

 

lkdh

 

 

