Hej hej!

Nu är jag framme i USA, jag kom igår eftermiddag men då var jag allt för trött för att göra något inlägg. Flygresan gick jättebra, jag satt med 4 andra svenskar som också skall på Soft landning camp de här dagarna. Alla var jätte trevliga och roliga så de timmar som vi flög gick ganska snabbt! 😀

När vi kom fram till Newark flygplats så tog det ganska lång tid innan vi kom igenom säkerhetskontrollen, men sen gick de fort efter de. När vi kom till hotellet så fick vi reda på att vi bara skulle ha ett möte vid 7 tiden så vi hade inte direkt något att göra. Efter mötet så åt vi mat och sen gick alla direkt upp på rummen och sov.

Idag så ska vi in till New York på en guidad tur på Manhattan och i Brooklyn, men jag måste dra nu för vi alla ska mötas i lobbyn om typ 10 min!

Hör av min när jag är tillbaka på hotellet och berättar om min dag och så kommer det säkert vara en massa bilder!

(Skrev detta i morse men hann aldrig att publicera de så det kommer nu istället, ska snart ner och äta och sen är det möte, efter de så kommer ett inlägg om min dag 😀 )

lkdh

