Hej på er!

Idag så var vi på Six Flags men det blev inte direkt då som vi alla tänkt oss…

Bussen åkte 8 am mot Six Flags och det tog kanske 1 och en halv timme dit men det gick ganska fort. När vi kom fram så fick vi våra biljetter och efter de gick vi in i parken och så splittrades alla i gruppen för att åka en massa karuseller och spela spel osv… Jag fick i alla fall med Lovisa och Maria (samma personer som jag gick med igår) och vi ville åka de två värsta först, vi åkte frittfall först och den var cirka 127 m upp i luften och påläggen upp fick man panik!! Vi satt inte uppe i luften så länge, högst 10 sekunder var de och när vi föll så var det äckligt men mot slutet så var det bara kul när man väl vant sig eller vad man ska säga. Jag skakade lite efter, tror dock att det var adrenalinet eller något dock. Jag och Lovisa sprang nästan till nästa som då var en berg och dalbana som gick över frittfall och den var suuuuuuper brant både upp och ner och jag skrek så att jag fick väldigt ont i halsen, har fortfarande ont. Sen åkte vi en konstig grej, som var typ som en luftballong och den var väldigt tråkigt faktiskt. Vi köpte sedan varsin vattenflaska och så gick vi till superman berg och dalbanan, det var en väldigt lång kö men det gick ändå. När vi väl fått satt och i våra säten och spänt fast oss så öppnar de vara säkerhetsgrejer (vet inte vad det heter xd) och säger att vi inte kan åka för det skulle snart komma ett åskoväder, de stängde även resten utav alla grejer förutom alla spelsaker. Vi blev inte så glada över de men vi bestämde oss för att äta så länge, och så började de regna jätte mycket så vi sprang typ till de närmaste ställe vi kunde hitta och där satt vi kanske en timme innan våra ledare ringde och sa att vi skulle hem tidigare. Vi kom vid halv 5 och då gick jag rätt upp på rummet och började packa, sedan gick jag ner för att hämta maten som ledarna beställt till oss. Jag och Lovisa tog upp de till mitt rum och satte på tv:n och bara myste.

Nu ska jag gå och lägga mig för jag ska upp med tuppen i morgon för Lovisa åker 7 am till flygplatsen för att sedan resa vidare mot sin värdfamilj medans jag och Marisa åker 9.30 am och vi ville äta en sista frukost tillsammans så 6 am ska vi vara nere vid frukosten. Jag kommer att bli tvungen att mellanlanda i Dallas ! (NERVÖÖÖÖS)

Godnatt på er!

(tyvärr blev de inga bilder idag 😦 )

lkdh

