Jaha, då sitter jag på flygplatsen i Dallas och ska gå ombord om cirka 40 min som sedan ska ta mig till Denver där min värdfamilj är! Är riktigt taggad men är även väldigt nervös, det kommer nog gå bra dock. Har väldigt svårt att förstå att jag faktiskt snart ska få träffa min värdfamilj, jag har väntat på detta ögonblicket i flera år och nu är det bara några timmar kvar tills det är dags! Jag börjar även snart skolan, det är bara 11 dagar kvar och det är helt sjukt att jag ser fram emot de, jag menar det är ju skolan. Det är ju dock något helt annat jämfört med den svenska skolan. Jag hoppas verkligen att jag kommer med i cheerleading laget för jag vill helst inte komma rullande hem, för efter bara några få dagar i NY så märkte vi alla hur svårt det kommer vara att äta så fet mat. De friterar verkligen allt här, jag menar Patricia och Thilda skulle beställa hem mat till hotellet igår och så beställde de även oreos och även dom var friterade! Det såg verkligen äckligt ut men de tvingade mig att smaka på en och det var väl helt okej men jag har ätit godare saker.

Nu har jag inte direkt något mer att säga, jag skriver nog imorgon igen men jag lovar inget! 😉

Bild från flyget från NY till Dallas 🙂 .

bild kopia

 

lkdh

