Hej på er!

Nu har jag varit i Colorado i ca 2 dagar och än så länge är jag nöjd. Kommer inte börja skolan förens nästa torsdag så just nu gör jag inte så mycket, har varit på Walmart och så var jag i Denver igår och shoppade lite! 😀

Jag är supernöjd med mitt rum, de är jättemysigt! Väggarna är lila och rosa, inte något jag är van vid eftersom att mina väggar hemma är svarta men jag ska ju bara vara här i 10 månader så de funkar. Sängen är stor och väldigt skön att sova i, jag har även en ganska stor garderob så jag är nöjd.
Det ända negativa med att bo här är att vi bor helt ute i ingenstans, alltså måste jag åka bil om jag vill någonstans. Jag har ju inte börjat skolan än så några vänner i min ålder har jag inte fått än, så jag spenderar väldigt mycket tid i huset.

Åh jag längtar verkligen tills jag får börja skolan! Det kommer bli så himla kul och jag längtar verkligen!! 😀

Något som har varit väldigt jobbigt sedan jag kom hit är jetlag, jag är ständigt trött, har knappt någon energi… Längtar även tills den går över så att jag är piggare.

Har inget mer att skriva, kommer lägga upp bilder på mitt tum senare i veckan!

lkdh

