Gissa vad jag ska göra imorgon?! 😀 😀
JAG SKA PÅ CHEERLEADING TRÄNING !!!!!!!!!!
Wenona mejlade coachen igår och hon svarade idag att de skulle älska att ha med mig i laget, dock så hade hon några frågor, om jag har gått i cheer förut, om jag är snabblärd, om jag pratar bra engelska och om jag kommer ta de på allvar och vi svarade ja på alla förutom den om jag hade gjort cheer förut, dock så sa vi att jag gått i dans sedan jag var 8 år. Sen skrev hon att de skulle ha deras första träning imorgon och att jag gärna får vara med.
Jag blev så glad att jag skakade i hela kroppen! Vi drog och shoppade nya tränings kläder inför imorgon och för dansen (jag valde ämnen igår och då valde jag dans, skriver mer om de i ett annat inlägg). Jag är så taggad inför imorgon, men är även väldigt nervös! Imorgon är första gången jag träffar andra i min ålder sedan jag kom hit! Håller tummarna att jag åtminstone får någon vän! 😀
Det var allt för nu!
Här är bilder på vad jag köpte! 😀

IMG_1352.JPG

IMG_1351.JPG

