Nu har jag gjort den där undersökningen och fixat alla papper så imorgon kommer jag ha min första riktiga cheerleading träning! Är riktigt taggad, och eftersom att jag träffade alla idag så är jag inte ett dugg nervös! 😀

Jag börjar även skolan imorgon! Är riktigt taggad! Dock så är min förra lektion kemi… Och nej jag valde inte den för att jag ville ha kemi, man var tvungen att ha ett vetenskaps ämne och jag valde först astronomi som är de lättaste men de krockade med dansen så jag var tvungen att välja ett ett nytt så det fick bli kemi.
Jag kommer att lägga ut en bild på mitt schema imorgon när jag väl fått mitt schema, har bara fått ett tillfälligt just nu.
Kommer att vara i skolan från 8.15 till 17.30, slutar egentligen 15.30 men har cheer från 15.30 till 17.30 undrar dock hur jag ska hinna byta om och sånt innan träningen, men vi får de! 😀

Det var allt från mig idag! Ha de bra så länge! 😀

