Hej igen!

Inte mycket har hänt, jag har haft fullt upp med skolan och cheerleadingen som vanligt. Vi har fått våra nya uniformen som är såå söta! Jag har haft min första sleepover sedan jag kom hit, har ätit på olive garden som är en italiensk resturang, jag har även haft min första cheerleading tävling, åkt till en corn maze (det är som en spöklabyrint där folk har klätt ut som och skrämmer alla)  som var ganska läskig och lerig. Har även varit på fright fest på six flags, där dom har öppet till typ 12 på natten, har gjort spökhus och halloween pyntat det. Har även upplevt min första american halloween, dock så hade vi våran sista footballs match så det var inte så märkvärdigt. Vi vann dock, det var vår andra seger i år och det hände på våran sista match så det var as grymt! Kommer verkligen att sakna att heja på footballs matcherna! Det kommer vara några av de bästa minnena! Så himla roligt! Jag nämnde att jag haft min första tävling, där vi kom tvåa så är ganska nöjd! Jag var så himla nervös innan men allt gick bra! 😀 Vi har våran andra tävling i december och om vi kommer i topp 10 så går vi vidare till nationals som är i florida så jag kommer verkligen att vi hamnar i topp 10! 😀

Det var allt jag hade att skriva om just nu, har ni några frågor så är det bara att höra av sig! 😀

Ha det bra! ❤

IMG_2102

 

IMG_2086

Bilder från min första american sleepover! 😀

IMG_2091

Våran nya uniform, hittade ingen bättre bild 😀

Min första cheer competition! 😀

Tryck på länken ovanför så kan ni se en video på min första cheer tävling! 😀

lkdh

