Hej Hej!

Detta inlägg skrev jag i typ december men har helt glömt bort att lägga ut de, så jag lägger upp de nu istället. Kommer skriva ett inlägg om vad som hänt sedan jag skrev detta inlägg senare idag! 😀

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Sedan jag sist skrev så har jag haft lov, firat min första thanksgiving, varit med om min första Black Friday och varit med om min sista cheer tävling.

Thanksgiving var mysigt, maten var så himla god! På kvällen så började black friday så vi lämnade huset runt 4 och kom hem vid 10 tiden, sen åkte vi igen 5 på morgonen. Fick köpt en massa julklappar och det var en rolig erfarenhet och jag skulle gärna göra om det. På lördagen så åkte vi in till Denver och shoppade! Så himla kul att få shoppa utomhus bland en massa folk! 😀 Hoppas vi åker dit snart igen! Jag och Nona åt även på cheesecake factory när vi var där och det var super gott! Åt även min första cheesecake någonsin! 😀

Helgen efter de så var det dags för State cheer competition. Vi lämnade skolan på fredagen i en limo, sen åkte vi och kollade på när dansarna tävlade efter de åkte vi till cheesecake factory (var där två gånger på en vecka typ xD) efter de så åkte vi till hotellet. Där badade vi och bara umgicks på hotellrummen, vi gjorde även secret santa, jag fick Lexi så jag köpte en starbucksmugg och presentkort till henne. Jessica fick mig och hon köpte en filt (är kär i den, har typ seperations ångest när jag ska till skolan xD) sen fick jag goldfish, handkräm och lite andra saker! Dagen där efter var det dags för state, det var en lång dag men väldigt rolig. Vi kom på 29 plats av 38 men vi gjorde allt felfritt så vi var helt enkelt inte tillräckligt bra, dom andra lagen hade mycket svårare tumbling än vad vi hade, är dock nöjd över att vi gjorde allt felfritt, vilket betyder att vi gjorde vårt bästa och det var inte tillräckligt men ändå! 😀

Nu har jag bara en vecka kvar tills det är jullov, har en massa prov nästa vecka så mycket plugg den här helgen!

IMG_2380 IMG_2381

Thanksgiving!!

IMG_2426 IMG_2432 IMG_2433 IMG_2436

Denver!

IMG_2467 IMG_2456 IMG_2458 IMG_2457 IMG_2460 IMG_2459

Dagen innan State! 😀

IMG_2463 IMG_2466

 

State! 😀

lkdh

